Стаття Як візажисту збільшувати свій дохід?

 

Всі візажисти від своєї роботи хочуть приблизно одного і того ж - самореалізації, можливості творити, високого доходу і черги з клієнтів. Але досягти всього цього не так просто, як здається на перший погляд. Як візажисту заробляти більше і які особливості просування послуг в індустрії краси важливо враховувати - розбираємося разом з нашим експертом.

Стаття Томи Залізняк

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тома Залізняк, офіційний візажист Pro VG в Україні

 

Від чого залежить ціна на макіяж і що до неї входить? Як і коли її можна підвищувати?

Ціна послуги залежить від рівня майстра, його популярність і затребуваність, якості матеріалів, зовнішнього вигляду і, звичайно ж, приміщення, в якому він приймає клієнтів.

Підвищення цін на послуги - справа тонка. Важливо розуміти, що частина клієнтів ви втратите, і бути до цього готовим. Рекомендую підвищувати ціни, коли щільність запису становить понад 70%. Не забувайте, що підняття цін має бути обґрунтованим. Причини можуть бути різні: підвищення кваліфікації, перемоги в конкурсах, поліпшення якості матеріалів, облаштування студії і так далі. У цьому випадку не варто турбуватися: досить швидко кількість клієнтів стане колишньою, а ваш заробіток зросте.

 

Чи варто зменшувати витрати на косметику візажисту?

Зменшити витрати на косметику неможливо! Нові тренди вимагають від майстра постійного поповнення свого кейса. Але завжди можна дотримуватися золотого правила і витрачати в місяць строго відведену суму, наприклад 10% від прибутку. В такому випадку ви завжди будете в тренді, а це правило не дозволить вам бідувати.

Багато візажисти при розрахунку собівартості своєї послуги беруть до уваги виключно матеріальні витрати на косметику. Насправді істина криється набагато глибше. Крім витрат на матеріали потрібно враховувати витрати на одноразову продукцію, оренду, рекламу, адміністративні витрати, частування для клієнтів, інтернет, телефон, а також не забувати про ваш час! Адже сьогодні це найдорожче, що у нас є!

 

 

Якому сегменту косметики віддавати перевагу візажистові?

Все залежить від того, якого рівня клієнтів ви обслуговуєте. На сьогоднішній день вже не секрет, що навіть в мас-маркеті бувають абсолютно унікальні якісні продукти, а в люкс-сегменті ми можемо зустріти абсолютно непридатний для роботи матеріал.

 

На якій косметиці не можна економити візажисту?

Важливо не економити на тоніках, продуктах для підготовки шкіри і тональних засобах. Вони повинні бути виключно найвищої якості! Якісна основа - це запорука ідеального макіяжу!

 

 

Як скоротити час на виконання макіяжу, щоб встигати більше?

Грамотна організація робочого місця і чітке розуміння завдання допоможуть вам набагато швидше створювати макіяж.

Особисто моя порада: не зациклюйтеся на одній дії. Буває всяке, працюючий майстер зрозуміє. Не йде процес з губами або макіяжем очей? Просто перемикайтеся на наступну дію - через 5-10 хвилин до вас обов'язково прийде ідея, яка допоможе завершити раніше розпочате.

 

Як залучати більше клієнтів візажисту?

На сьогоднішній день існує маса інструментів по залученню клієнтів. Кілька з них:

  • соціальні мережі (проводите розіграші, робіть прямі ефіри, створюйте красиві публікації, цікаві та інформативні пости);
  • абонементи (наприклад, кожна 5, 10 і 15-я послуга в подарунок);
  • акції.

А ось робити знижки я не раджу. На мою думку, вони знецінюють вашу працю.

 

Як візажисту підвищувати свій статус, щоб заробляти більше?

Підвищення вашого статусу пропорційно особистісному зростанню. Одне без іншого не може існувати. Важливо вибрати свій шлях і рухатися в цьому напрямку. А також брати участь в чемпіонатах, виступати на масштабних заходах, виставках та конференціях, друкуватися в глянцевих виданнях, вести активне соціальне життя і ділитися своїми знаннями. Звичайно ж, нескінченно підвищувати рівень своєї майстерності! При взаємодії всіх цих факторів ваш статус буде рости в геометричній прогресії!