Інстаграм-сторінка - це вітрина майстра. А від того, як ви себе позиціонуєте та проявляєте в соцмережах, напряму залежить ваш дохід та ваше сприйняття як майстра.
І саме для цього варто постійно працювати над своїм особистим брендом. 
 
Тому розгляньмо, що таке особистий бренд і для чого він взагалі потрібен. 

Особистий бренд - це публічний образ людини, побудований на певних цінностях, принципах та експертних навичках, які демонструються з метою просування свого бізнесу, себе як спеціаліста чи продуктів та послуг інших компаній або своїх.

Особистий - це те, що ви транслюєте як особистість, тобто ви як людина. 
Бренд - система цінностей, які ви транслюєте. 

 

З чого складається особистий бренд? 

  • позиціонування (навики, таланти);
  • персональні цінності та якості;
  • поведінка, оточення;
  • зовнішність, імідж;
  • результати;
  • самопрезентація;
  • концепція блогу.

 


Навіщо бьюті майстру розвивати свій особистий бренд?

Уявімо ситуацію: ви майстер з досвідом роботи 2-3 роки, орендуєте приміщення під студію та маєте певну базу клієнтів. Але це не кінцева ваша мета і ви хочете збільшити свій прибуток та розширити бізнес. Одним з дієвих та найбільш дешевих інструментів буде розвиток особистого блогу. Завдяки розвитку ОБ та активному веденню інстаграму можна збільшити аудиторію та кількість клієнтів, а звідси й збільшення прибутку. Адже коли люди довіряють - вони рекомендують, купляють, люблять. 
Тому інстаграм - ідеальна платформа для розвитку особистого бренду. Ваше головне завдання - перенести свою особистість з офлайну в онлайн. Ваші думки, ваші слова, ваше обличчя в офлайні = контент в онлайні. 

Найбільша помилка в роботі з особистим брендом - порівнювати себе з блогерами й думати, що робота з блогом - це трансляція “особистого життя”. Тому варто запам’ятати, що контент в рамках особистого бренду включає трансляцію особистості тільки з тих тем, які будуть допомагати вам розкривати свою особистість. Тобто лише вам вирішувати, чим саме ви будете ділитись у блозі крім роботи (особисте, розваги, відпочинок тощо) 

За те, яку позицію у веденні блогу ви обираєте відповідає позиціонування. Розберімо це далі.

Позиціонування потрібне для того, щоб:

  • виділятись з-поміж інших майстрів (наприклад, всі майстри роблять графічні брови, а ви робите натуральні. Тобто акцентуєте увагу на цьому). 
  • дешевше просуватись (коли ви знаєте своє позиціонування, то вам простіше рекламувати послуги, простіше робити контент, реклама матиме кращий ефект, через чітке розуміння вашої мети) 
  • про вас швидше дізналися (правильне позиціонування у блозі принесе нових клієнтів та нові знайомства)

Питання які розкриває позиціонування: хто ви у блозі/ваша місія у блозі/фундамент блогу. 

 

Як почати вести блог та розказувати про себе? 

  1. Визначте свою цільову аудиторію. Що це за люди, які вони мають інтереси, потреби, вікову категорію, стать, рівень освіти, рівень доходу. Розуміння і знання своєї аудиторії допоможе налаштувати свій контент під їхні потреби. 
  2. Розкрийте свою унікальність. Це може бути ваша унікальна манера говорити, можуть бути ваші цікаві жести на відео, ваш стиль подачі робіт у фото чи відео. 
  3. Визначте головну тематику блогу. Якщо ви б’юті-майстер, то ви можете в блозі ділитись з підписниками та клієнтами різними порадами щодо вашої ніші. Можете показувати новинки, які з’являються на б’юті-ринку. Транслюйте своє життя на роботі та поза нею (адже багатьом клієнтам також цікаві ви як особистість,  а не лише як майстер)
  4. Створіть імідж і бренд. Завдяки цьому ви зможете через свій стиль та подачу відобразити свої цінності. Тобто це може бути і візуальна ідентичність (візуал сторінки, сторіс), і ваш голос, тон подачі інформації. 
  5. Підкресліть свої переваги. Дайте собі відповідь, чому клієнти мають обрати саме вас? Чим ви кращі за інших майстрів? Які проблеми ви можете вирішити?
  6. Покажіть свою значущість. Проявляйте у блозі свою турботу про клієнтів, показуйте наскільки ви їх цінуєте та яку користь ним приносите. Згодом клієнти самі до вас йтимуть, адже крім гарних результатів після процедури, ви ще й надаєте чудовий сервіс та після відвідування салону завжди лишається приємний післясмак. Пам’ятайте: люди завжди йдуть до людей!
  7. Регулярно публікуйте дописи та сторіс. Важливо підтримувати активність на сторінці і показувати новий контент регулярно. Це допомагає утримувати інтерес вашої аудиторії до вас як до професіонала, так і до людини. 
  8. Залучайте свою аудиторію до дій та діалогів. Взаємодійте з підписниками через коментарі, опитування в Stories, прямі ефіри. Питайте їхню думку, діліться корисною інформацією.
  9. Будьте автентичними та щирими. Бути собою – один із ключових факторів успіху. Люди цінують щирих і справжніх блогерів, до яких можуть відчувати довіру. Не намагайтесь бути кимось іншим, не бійтесь показувати себе такими, якими ви є і не грайте вигадану роль. Не зациклюйтесь на тому, що у вашому житті все не так ідеально, як в пінтересті. Показуйте людям справжню картинку, адже це те, що дійсно цінуватимуть. 
  10. Просувайте себе. Якщо ви почнете відчувати, що хочете залучити ще більше підписників - використовуйте платну рекламу в Instagram. Також не забувайте про хештеги та геотеги, які допоможуть вам бути знайденими.

 

 

Дотримуючись цих рекомендацій, ви зможете заявити про себе і залучити активну та лояльну аудиторію.

Запам’ятайте -  ніхто не скаже, що ви класний майстер, поки ви самі це не зробите!