Ні для кого не секрет, що Instagram одна з найпопулярніших соціальних мереж. За даними AIN в 2021 році активна аудиторія користувачів Інстаграм в Україні склала близько 14 мільйонів користувачів. Чи варто говорити, що більша частка користувачів припадає на дівчат?

Тільки уявіть, понад 7 мільйонів дівчат щодня гортають стрічку новин і дивляться історії. Реклама в Instagram - це відмінний інструмент розповісти цільової аудиторії про власний бренд, зацікавити їх і запросити на послуги.

Сьогоднішній блог ми повністю присвятимо рекламі в Інстаграм: розповімо які є інструменти, як б'юті майстру розширити свою аудиторію за допомогою таргетингу та дамо докладні покрокові інструкції, актуальні в 2021 році.

 

 


 

 

Види реклами в Інстаграм

Інстаграм - це величезний майданчик для розвитку особистого бренду. Правильно використовуючи всі доступні інструменти реклами, можна значно збільшити кількість «живих» підписників, заповнити свій запис і вивести свій дохід на новий рівень. Для початку розглянемо якими доступними методами просування може користуватися beauty майстер:

  • Таргетована реклама на свою цільову аудиторію;
  • Реклама у блогерів (лідерів думок);
  • Реклама в тематичних спільнотах.

 

Як показує практика Beauty Hunter, найрезультативнішим методом є саме таргетована реклама.

 

 

Переваги таргетованої реклами в Інстаграм

Чому ж саме таргетинг - найвдаліший варіант для реклами? Все просто - з його допомогою ви можете налаштувати показ реклами на максимально ефективну аудиторію, якій будуть цікаві ваші послуги. А найголовніше, ви зможете збільшити охоплення постам на широку аудиторію і познайомити велику кількість користувачів зі своїм акаунтом.

 

Реклама у блогерів, з одного боку, може бути вельми результативною, але з іншого боку - ризикована. Ви повинні бути впевнені в тому, що аудиторії блогера буде цікава ваша послуга і у нього реальні підписники, а не боти заради кількості. Обов'язково враховуйте регіональну прив'язку, тому що сфера краси дуже прив'язана до місця розташування (клієнтам вкрай важливо зручно до вас добиратися, а не їхати в інший кінець міста). До того ж, часто блогери зловживають кількістю реклами на своїй сторінці, і ви можете просто загубитися серед інших рекомендацій і рекламних постів.

 

Реклама на тематичних сторінках - класний інструмент для пошуку моделей на процедуру, але погано підходить для залучення клієнтів. Звичайно, можна розраховувати, що моделі сподобаються ваші послуги і вона залишиться з вами як клієнт. Але варто оцінити релевантність своїх вкладень в безкоштовні процедури або навіть процедури по вартості витратних матеріалів. Завдання реклами - приносити вам дохід.

 

 

На фоні з іншими варіантами, таргетована реклама - найкращий варіант. Вона дає можливість чітко налаштувати аудиторію по:

  • Розташуванню;
  • Полу;
  • За віком;
  • Інтересам.

 

Ніхто не знає вашу аудиторію краще, ніж ви самі, тому оперуючи інтересами і віком клієнтів, а також з огляду на своє розташування, ви можете швидко налаштувати рекламу через додаток в телефоні і отримати хороші результати.

 

Як підготувати свій аккаунт Instagram до запуску реклами?

Всього є два доступних способи налаштування реклами в Інстаграм:

  • Налаштування реклами прямо через додаток Instagram з телефону;
  • Налаштування рекламних кампаній в Instagram через Facebook Ads Manager з комп'ютера.

 

У кожного варіанту є свої переваги. Наприклад, через додаток з телефону рекламу можна налаштувати швидко і легко, зручно відстежувати статистику і результати. Робота з рекламним кабінетом Facebook вимагає більше уваги, але відкриває величезну кількість можливостей для просування, створення рекламних кампаній, налаштування цілей, аналітики і роботи з аудиторією (персоналізованою або схожою)!

 

Для запуску таргетованої реклами через Фейсбук, потрібно створити бізнес сторінку компанії (до неї можна прив'язати профіль в Instagram). Якщо ж ви хочете запускати рекламу через додаток Instagram, тоді потрібно переключити свій профіль на професійний аккаунт. Це відкриє вам доступ до статистики підписників і результативності публікацій, просуванню публікацій і історій в Інстаграм і дасть можливість додати більше даних про свію компанію.


 

Подключение бизнес-профиля в Инстаграм

Щоб підключити бізнес профіль в додатку Instagram:

  • Перейдіть в «Налаштування» → «Аккаунт» → «Переключитися на професійний аккаунт»;
  • Вибрати категорією, яка відповідає вашому роду діяльності;
  • Зв'язати бізнес-аккаунт Instagram c бізнес-сторінкою Facebook.

 

Перший спосіб - через додаток на своїй сторінці → «Редагувати профіль» → «Загальнодоступна інформація про компанію» → «Сторінка». Далі вибрати вже існуючу сторінку або створити нову.

Другий спосіб - через Facebook. Зайдіть на бізнес сторінку → «Налаштування» → «Instagram» → «Підключити аккаунт».

 

 

Instagram і Facebook - зручна платформа зі зв'язаними між собою інструментами. Тепер ви зможете вносити зміни в профіль Інстаграм, відповідати на повідомлення та коментарі через інтерфейс Фейсбуку.

 

 

Як правильно оформити профіль в Instagram?

Ваш профіль в Instagram - ваше обличчя, саме його оформлення і зовнішній вигляд справляє перше враження на клієнта. Правильно заповнений і оформлений профіль в Instagram може мотивувати користувача підписатися на вас і прийти до вас на послугу. Опис повинен бути інформативним і зрозумілим.

 

Приклади правильного оформлення профілю

 

 

Правила оформлення профілю Інстаграм:

  • Аватар - має бути ваше фото, логотип бренду або фото продукції (залежить від вашої діяльності)
  • Нік - зрозумілий і простий до запам'ятовування
  • Ім'я в профілі - містити ключову інформацію. Рекомендований розмір не більше 30 символів.
  • Опис профілю - структурованим і легким до сприйняття. Може містити вашу унікальну торгову пропозицію, актуальні акції, перелік ключових послуг або служити методом самовираження. Рекомендований розмір не більше 150 символів.
  • Highlights або вічні Сторіс - відмінний спосіб структурувати контент за напрямками, донести до клієнта важливу інформацію і організувати зручну навігацію по сторінці
  • Публікації - до ведення обов'язкові! Оформляйте їх на свій смак і колір, розповідайте про свою роботу, публікуйте фото ваших робіт або акцентні предметні фото.
  • Контактна інформація - інстаграм передбачив зручну кнопку для зв'язку. Заповніть свій телефон, можете вказати електронну пошту, щоб клієнту завжди було зручно з вами зв'язатися.
  • Адреса - на наш погляд, до заповнення обов'язкова. Ваше місце розташування - остаточний фактор, за яким клієнт вирішує йти до вас чи ні.
  • Посилання на сайт - якщо у вас такий є, вкажіть його в спеціальному полі. Багато б'юті майстри користуються мультіссилкамі, які дозволяють розширити можливості профілю.
    Класна ідея - вказати в цьому полі посилання для онлайн запису.

 

 

Ми рекомендуємо всім майстрам користуватися спеціальними програмами для ведення запису і обліку. Вони дають можливість вашим клієнтам записатися онлайн, а вам зручно контролювати свій запис без постійних дзвінків і блокнотів. До речі, всі учасники системи лояльності Beauty Hunter Discount Club отримують спеціальні умови від компанії Y-clients. Детальніше читайте в блозі "Все о системі лояльності Beauty Hunter Discount Club".


Якщо ви послідовно врахуєте всі ці пункти, ваша сторінка буде повністю готова до запуску таргетованої реклами.

 

 

Як налаштувати таргетовану рекламу в Інстаграм з телефону?

Налаштовувати рекламу всередині самого додатка легко. Просувати можна тільки вже створені публікації і історії. Незважаючи на те, що функціонал всередині Інстаграма обмежений, в порівнянні з рекламним кабінетом Facebook, його цілком вистачить, щоб збільшити охоплення.

 

Просування публікацій в Інстаграм

Нагадаємо, просувати всередині програми можна тільки вже створені пости. Виходячи зі статистики постів, ви можете зробити висновок, яку посаду сподобався більше вашим передплатникам і запустити його просування.

  1. Відкрийте пост і натисніть «Просувати»
  2. Виберіть мету просування.
    Є 3 основні цілі:
    Більше відвідувань профілю - якщо хочете збільшити кількість підписників
    Більше відвідувань сайту - якщо хочете просувати свій сайт і отримувати з нього заявки. Або відразу вести користувачів на онлайн запис.
    Більше повідомлень - залучити аудиторію в спілкування в Директ.


     
  3. Виберіть цільову аудиторію. Ви можете створити власну аудиторію або скористатися автоматичною.
    Автоматично - таргетинг на людей, схожих на ваших відписників. Його рекомендуємо використовувати тільки якщо ви впевнені що ваші відписники максимально відповідають вашій цільової аудиторії і у вас немає ботів. В інших випадках краще створити свою аудиторію.
  4. Виберіть пункт «Створити свою аудиторію».
  5. Заповніть назву для аудиторії.
    Надалі ви можете вибрати цю ж групу користувачів для інших рекламних кампаній.
  6. Виберіть місце розташування для таргетингу.
    Тут ви можете скористатися регіональними налаштуваннями (ввести назву міста, області) або рекламою на місцевому рівні (від вашого поточного місця розташування або за певною адресою вибрати радіус охоплення від 1 до 30 км)
  7. Заповніть інтереси користувачів.
    Це класний інструмент, якщо ви знаєте вподобання своєї цільової аудиторії (ви можете скористатися такими інтересами як краса, брови, візажист, салони краси і тд., Але не ставте все аудиторії разом, радимо тестувати їх окремо, щоб зрозуміти яка краще працює)
  8. Виберіть стать і вік цільової аудиторії.
    Залежно від обраних вами налаштувань, буде змінюватися потенційне охоплення. Слідкуйте за тим, щоб аудиторія не вийшла дуже вузькою або широкою.
  9. Встановіть бюджет і тривалість реклами.
    Бюджет розраховуйте з ваших можливостей і краще дотримуйтеся золотої середини, але не менше 5 доларів на день. Тривалість рекламної кампанії ми не рекомендуємо робити менше, ніж 6-7 днів, інакше ви не зможете адекватно оцінити ефективність реклами. Зазвичай, за 2 дня можна приблизно зрозуміти яка реакція у аудиторії. Система остаточно оновить потерціальние охоплення виходячи з вашого бюджету.
    Пам'ятайте, що Фейсбук і інстаграм оптимізує результати і якщо ви бачите, що реклама добре працює перші два дні, не чіпайте її, з великою ймовірністю через 5-7 днів результати будуть ще краще.
  10. Перевірте всі вибрані настройки. Уважно перевірте всі налаштування і скористайтеся попереднім переглядом промоакції.
  11. Клацніть "Створити промоакцію». Ваша реклама відправиться на модерацію, це займе якийсь час, алгоритм перевірить чи відповідає ваша реклама правилам соціальної мережі.

 

 

 

Встановіть на телефон додаток для відстеження результатів "Менеджер реклами на Facebook".

Завжди прораховуйте результати ваших рекламних кампаній і питайте у клієнтів як вони потрапили до вас і що їх зачепило.

 

 

Просування історій в Інстаграм

Просування історій запускається так само, як і просування публікацій:

  • Вибираєте потрібний Сторіс
  • Вибираєте мета (куди хочете вести користувачів)
  • Задаєте настройка таргетингу
  • Задаєте бюджет і тривалість.

 

Обов'язково враховуйте, що просувати історії, в яких є елементи торкання (такі як опитування) не можна. Якщо Сторіс опублікована в останню добу, просто зайдіть на неї і натисніть "Просувати".

Контролювати ефективність реклами можна в розділі «Промоакції». Тут буде доступна інформація про період просування, витраті бюджету, налаштуваннях аудиторії і кількість кліків.

Рекламного функціоналу всередині програми Instagram цілком вистачить б'юті майстру для початку свого просування, проби і невеликих експериментів з настройками аудиторії і бюджету. Якщо ж ви хочете використовувати глибокі настройки, будувати стратегію по взаємодії з користувачами і чітко аналізувати ефективність рекламних кампаній - вам буде корисний рекламний кабінет в Facebook Ads Manager.

 

 

Як налаштувати рекламу в Instagram через Facebook Ads Manager?

Рекламний кабінет Facebook Ads Manager або Business Manager - це потужний інструмент просування, яким користуються практично всі компанії.

Він дозволяє:

  • Запускати кілька оголошень на різні аудиторії і рамках однієї кампанії (або тестувати реакцію аудиторії на різні креативи)
  • Використовувати глибокі настройки аудиторії за інтересами та розташування
  • Аналізувати ефективність реклами

 

 

Що таке Центр Реклами і Рекламний кабінет Facebook?

Фейсбук пропонує два способи створення рекламний на платформі:

  • За допомогою Центру реклами - більш спрощений спосіб
  • За допомогою Рекламного Кабінету Facebook Ads Manager - розширений функціонал


Робота з Центром реклами ніж те схожа на запуск реклами з додатка, але зі своїми особливостями. Ви не зможете обмежити просування публікації на Фейсбуці і в Месенджері, реклама буде показуватися в Інстаграм, фейсбук і месенджер.

Ми вже писали, що вам буде потрібна бізнес сторінка Facebook. Створити її легко: на головній сторінці Фейсбук → «Сторінки» → «Створити нову сторінку». Далі заповніть всю необхідну інформацію про сторінку (на кожному кроці Фейсбук дає чіткі інструкції і рекомендації). Після цього вам буде доступна робота з Центром реклами і рекламних кабінетом.

 

 

Щоб запустити рекламу Інстаграм через Центр Реклами, натисніть → «Просувати» → «Просувати публікацію в Instagram» і виберіть потрібну публікацію. Далі налаштуйте таргетинг і виберіть спосіб оплати.

 


 

Створення оголошень, рекламних публікацій і історій через Facebook Ads Manager

Рекламний кабінет Фейсбук відкриває широкі можливості для настройки реклами за цілями, аудиторією та креативами.


Як створити рекламну кампанію через Ads Manager:

  1. Зайдіть в Ads Manager через головну сторінку Facebook
  2. Натисніть кнопку "Створити"
  3. Виберіть мету рекламної кампанії.
    Є три основних напрямки: впізнаваність, розгляд і конверсія. Найкорисніші для б'юті майстрів мети - "Охоплення", "Трафік", "Залучення", "Повідомлення". Вибір мети рекламної кампанії визначатиме стратегію, якої дотримуватиметься Фейсбук при розподілі бюджету і підборі користувачів для показу реклами.

  4. Заповніть настройки для рівня кампанії.
    Назва кампанії, денний бюджет або бюджет на весь період і стратегію розподілу ставок, а також графік показу реклами.
  5. Заповніть настройки на рівні групи оголошень.
    Назва групи, куди хочете вести трафік, налаштуйте аудиторію для показу і виберіть місця розміщення реклами.
  6. Створіть оголошення.
    Фейсбук пропонує розширений інструмент зі створення оголошення і роботі з креативом, ви можете запустити в рекламу існуючу публікацію, створити кільцеву галерею, завантажити готове відео або вручну створити нове динамічне слайдшоу, а також налаштувати відображення для стрічки новин і формату історій.
  7. Натисніть "Опублікувати" і чекайте поки оголошення пройде модерацію.

 

 

Поради для б'юті майстра по запуску реклами в Instagram

І, звичайно ж, Beauty Hunter не може не залишити вам кілька порад і лайфхаків по запуску реклами. Всі вони неодноразово перевірені нашим особистим досвідом і гарантовано працюють!

 

 

  • З усією відповідальністю поставтеся до оформлення свого аккаунта. Саме від загального враження про вашу сторінку користувач приймає рішення про підписку і записи до вас.
  • Якщо креатив ХОРОШИЙ, то він зайде і без якісно налаштованої реклами: досить геолокації, широкої настройки за статтю, віком і по одному з популярних інтересів.
  • Дайте час Інстаграму. Запустіть рекламу і нехай працює без змін, чим довше працює реклама, тим краще вона оптимізується. Платформа сама дивиться хто краще відгукується і з часом показує вашу рекламу тільки релевантним користувачам.

  • Чим вуже таргетинг, тим дорожче клік. Не грайтеся з вузькими настройками інтересів, якщо ви не впевнені.
  • Для постів і Сторіс готуйте різні формати креативів.
  • Слідкуйте за статистикою органічних постів, якщо пост зайшов добре вашим передплатникам, він добре зайде і в рекламу.

 

Якщо ви дочитали до цього моменту, значить ви вже знаєте як налаштовувати рекламу в Інстаграм. Тепер трохи практики - у вас обов'язково все вийде!

 

 

❤️Beauty Hunter with LOVE