Важливим аспектом у роботі кожного beauty-фахівця є не лише його професійні навички, а й безпосередньо дохід, який він отримує від надання послуг. Необхідно не тільки якісно виконати процедуру, але й грамотно та аргументовано продавати додатковий сервіс з користю для клієнта. Ми підготували кілька порад, які допоможуть збільшити середній чек та підвищити лояльність ваших клієнтів.

Першим способом збільшити середній чек є продаж додаткових сумісних послуг, які можуть бути цікавими клієнту. Наприклад: фарбування вій у доповнення до фарбування брів, воскова депіляція обличчя, легкий денний макіяж або зняття нарощених вій. Також зараз популярні косички з кільцями, які робляться дуже швидко і стануть стильним акцентом у образі клієнта.

Зробіть невелику поличку з доглядовими засобами для додаткового продажу косметики для домашнього використання. Багато клієнтів мають суху шкіру і, крім зволоження шкіри перед процедурою, для них буде актуальним щоденний догляд за віями та бровами вдома. Для додаткового продажу добре підійдуть концентрати LashPlex, BrowElixir, Aqua fluid, концентрати від Zola, Okis, Lendi, Sculptor, як у повнорозмірних форматах, так і в саше, олії для росту вій, брів. Не забудьте додати засоби для укладання: воски та гелі, щоб клієнти могли придбати потрібні продукти відразу після процедури. Для домашнього використання чудово підійдуть маски від Elan, які підтримують колір волосків, коли похід до бровиста ще не скоро.

Асортимент продукції для додаткового продажу може бути дуже широким: олівці для макіяжу, кисті, бальзами для губ, патчі для очей, декоративна косметика, засоби для демакіяжу, спонжі для макіяжу, косметички та багато іншого.

Додайте комплексні процедури до свого переліку послуг. Клієнтам буде зручно зробити одразу кілька процедур, наприклад, ламінування брів і вій одночасно, витрачаючи на це менше часу.

Впровадьте систему лояльності. Пропонуйте знижку за відвідування процедур разом із подругою/мамою. Це буде чудова girls routine для клієнток-подруг, під час якої вони ще й отримають приємний бонус у вигляді невеликої знижки.

Замовте подарункові сертифікати, які стануть чудовим подарунком для близьких і допоможуть залучити нових клієнтів. Попросіть клієнтів і моделей залишати відгуки про ваші послуги в соціальних мережах або на спеціалізованих платформах.

Продаж міні-курсів може бути дуже актуальною для дівчат, які часто подорожують і не можуть постійно відвідувати майстра або просто хочуть навчитися якісно доглядати за собою вдома. Великою популярністю зараз користуються курси формату «Сам собі візажист», «Брови для себе».

Не забувайте про актуальне підвищення прайсу на свої послуги. Фінансовий облік і регулярний перерахунок собівартості послуг можуть виявити прогалини у ваших фінансах. Ціна на ваші послуги має бути актуальною та аргументованою правильним розрахунком собівартості. Рекомендуємо підвищувати прайс не частіше ніж раз на півроку. Обов'язково заздалегідь повідомляйте своїх клієнтів про перерахунок прайсу хоча б за 2-3 тижні.

 


Усі ці рекомендації щодо організації вашої роботи допоможуть підвищити середній чек, заручитися лояльністю ваших клієнтів і збільшити власний дохід.
Бажаємо успіхів на шляху вашого розвитку!